Benvinguts al blog " SRC Racing 73", no som res mes que un grup d'amics que la nostra passió es l'esport gaudit a la natura, i un d'ells es es la BTT. Un gran dia de Juliol del 2009 vam decidir crear aquest blog i des de llavors sembla que la cosa va agafant força i la colla cada dia es va fent mes gran i això tot just acaba de començar...

La nostra passió la BTT, el nostre deure pedalar, la nostra Sortida Catalunya la nostra Meta l'horitzó i el nostre objectiu Planeta Terra... Senzillament SRC Racing 73

divendres, 6 d’agost del 2010

BUTIFARRADA!!!

Hola macus,
Aquest dijous ens vam reunir en Juanra, en Pelo Pinxo, en Xevi de Figueres i jo. L'idea era fer la volta a Sant Gregori i a mig camí parar a casa d'un altre  amic que no podia venir en bici  (en Xevi ^) per tal de fer una botifarrada.
Mentres arribavem al lloc del 18, va donar temps ha dues caigudes, la d'en Juanra i la més espectacular, la d'en Xevi que va sortir pel davant fent una voltarella a l'aire... totes dues sense conseqüències.
Quan faltava uns 3 o 4 km per arribar al punt del 18, en mig del 1 port, en Juanra va cambiar rapidament per tal de realitzar un atac amb un resultat no esperat...  va trencar la cadena...
Aqui us deixo un video post-trencament.
Això va provocar que tinguessim que fer una part important caminant.
Quan vam arribar a casa d'en Xevi^, al cap de pocs minuts va arribar la dona d'en Pelo Pinxo, la Noe.
Desprès de veure la PEAZO DE CASA i part del terreny que tenia, vam iniciar la  botifarrada (també deixo algunes fotos).
Quan vam acabar d'esmorzar (que per cert estava de p... mare) començavem la tornada a casa, bé tots menys en Juanra, que va tenir que pujar la bicicleta al cotxe de la Noe.