Benvinguts al blog " SRC Racing 73", no som res mes que un grup d'amics que la nostra passió es l'esport gaudit a la natura, i un d'ells es es la BTT. Un gran dia de Juliol del 2009 vam decidir crear aquest blog i des de llavors sembla que la cosa va agafant força i la colla cada dia es va fent mes gran i això tot just acaba de començar...



La nostra passió la BTT, el nostre deure pedalar, la nostra Sortida Catalunya la nostra Meta l'horitzó i el nostre objectiu Planeta Terra... Senzillament SRC Racing 73







dijous, 2 de setembre del 2010

FW: SORTIDA PELS VOLTANTS DE BESCANO, DEU NIDO!!!!!!


 

From: juanramoni33@hotmail.com
To: srcrancig73.opina@blogger.com
Subject: SORTIDA PELS VOLTANTS DE BESCANO, DEU NIDO!!!!!!
Date: Thu, 2 Sep 2010 20:02:37 +0200

Avui en Cifu, en Juanra i en Jordi hem sortit pels voltants de Bescanó " A rumbo perdido " , i hem trobat possiblement uns dels entrenos mes durs que hem fet en els ultims temps. Desde trialeres fins a pujades mortals, baixades impresionants , total un goze. Per tornar a repetirla. Os deixo el linq on queda tot reflectit.
 
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1140475
 
Información sobre el archivo
Nombre del archivo Voltants Bescano. 01-09-2010.gpx
Formato GPX
Puntos de track analizados 836
 
 Información general
   Reparado del original  Optimizado para calcular IBP
 Distancia total * +Info  27,08 Km.  26,615 Km.
 Puntos significativos  836  493
 Puntos por Km./cadencia en m.   +Info  30,87 ~ Cada 32,39 m.  18,52 ~ Cada: 53,99 m.
 Desn. de subida acumulado  710,16 m.  662,19 m.
 Desnivel positivo por km de subida +Info  74 m.  69 m.
 Desn. de bajada acumulado  728,69 m.  680,89 m.
 Desnivel negativo por Km de bajada  62 m.  59 m.
 Altura máxima  275,56 m.  273,63 m.
 Altura mínima  65,03 m.  65,03 m.
 Ratio de subida +Info  7,37 %  6,92 %
 Ratio de bajada  6,17 %  5,91 %
 Tiempo total  2:45:22  2:45:22
 Tiempo parado  0:37:45  0:30:48
 Velocidad media en movimiento +Info  12,73 Km/h  11,87 Km/h
 Velocidad media total  9,82 Km/h  9,66 Km/h
 Velocidad máxima sostenida +Info  33,73 Km/h  33,72 Km/h
 
 Desglose de giros, rectas y cambios de nivel
   Reparado del original  Optimizado para calcular IBP
 Grados de giro acumulados  18145  10715
 Grados de giro por punto +Info  21,7  21,73
 Grados de giro por Km. +Info  670,05  402,59
 Cambios dirección por Km. +Info  14,59  9,13
 Cambios dirección por Km. (> 5º) +Info  11,48  7,7
 Tramos rectos acumulados  4,8 Km.  3,96 Km.
 Tramos rectos por Km.  177,2 m.  148,61 m.
 Velocidad Media en tramos rectos  15,93 Km/h  17 Km/h
 Cambios de nivel  201  137
 Cambios de nivel por Km.  7,42  5,15
 Cambios de nivel por Km (>1 º) +Info  3,66  3,19
= Valor poco común para este tipo de track = Valor desproporcionado para este tipo de track   D = Posiblemente dibujado
 
 Subidas
   Reparado del original  Optimizado para calcular IBP
   Distancia
 en Km
 Km del total
 en %
 Velocidad
 en Km/h
 Tiempo
 hh:mm:ss
 Distancia
 en Km
 Km del total
 en %
 Velocidad
 en Km/h
 Tiempo
 hh:mm:ss
 Entre el 1 y el 5%  4,698  17,35  12,8  0:22:00  5,079  19,08  11,48  0:26:32
 Entre el 5 y el 10%  2,329  8,6  9,21  0:15:09  2,243  8,43  9,12  0:14:45
 Entre el 10 y el 15%  1,585  5,85  8  0:11:52  1,351  5,08  6,97  0:11:37
 Entre el 15 y el 30%  1,03  3,8  4,71  0:13:07  0,828  3,11  3,24  0:15:18
 Errores Reparados  0,188  0,69      0  0    
 Total*  9,642  35,6  8,68  1:02:10  9,568  35,95  7,7  1:08:13
 
 Bajadas
   Reparado del original  Optimizado para calcular IBP
   Distancia
 en Km
 Km del total
 en %
 Velocidad
 en Km/h
 Tiempo
 hh:mm:ss
 Distancia
 en Km
 Km del total
 en %
 Velocidad
 en Km/h
 Tiempo
 hh:mm:ss
 Entre el 1 y el 5%  6,709  24,77  17,68  0:22:45  6,988  26,26  15,95  0:26:17
 Entre el 5 y el 10%  2,984  11,02  16,28  0:11:00  2,56  9,62  13,68  0:11:13
 Entre el 10 y el 15%  1,125  4,15  14,84  0:04:32  1,226  4,61  15,93  0:04:36
 Entre el 15 y el 30%  0,986  3,64  10,2  0:05:47  0,749  2,81  12,37  0:03:38
 Errores Reparados  0,043  0,16      0  0    
 Total*  11,804  43,59  14,75  0:44:07  11,523  43,3  14,48  0:45:45
* El total no ha de coincidir necesariamente con la suma de los parciales tras la corrección de errores
 
 Llano
   Reparado del original  Optimizado para calcular IBP
   Distancia
 en Km
 Km del total
 en %
 Velocidad
 en Km/h
 Tiempo
 hh:mm:ss
 Distancia
 en Km
 Km del total
 en %
 Velocidad
 en Km/h
 Tiempo
 hh:mm:ss
 Desniveles del 1%  5,635  20,81  15,85  0:21:19  5,524  20,75  16,84  0:19:41
 
 Fiabilidad y autenticidad
 Registros coincidentes con tracks de BTT o carretera  74 % BTT / 26 % Carretera = A
 Probabilidad de que el track sea real o dibujado  94 % Real / 6 % Dibujado
 Fiabilidad de los datos del Track  79 %
 Fiabilidad del índice IBP  82 % = B
IBP
64 BA*

Versión para imprimir

*(Primera letra) Fiabilidad del IBP: A = muy buena, B = buena, C = aceptable, D = regular, E = mala, M = track dibujado
*(Segunda letra) Condiciones del trayecto: A = Mountain Bike +, B = Mountain Bike -, C = mixto, D = carretera -, E = carretera +

ns65,87/30f30

 

dimecres, 1 de setembre del 2010

Salida Juanra y Cifu . Ruta Sant Daniel - Vilabrareix .

Bueno el dia 31-08-2010 yo ( el Juanra ) y el Cifu salimos juntos para estrenar el GPS nuevo definitivamente despues de algunas pruebas anteriores, el track empezaba por Sant Daniel pasando por El Celrè i seguidamente apareciendo despues de 32 km por montaña en Quart, de aqui a Vilabrareix un paseo. Al principio del track como podeis comprovar en la foto , tuvimos que bajarnos varias veces de las bicis para poder sobrepasar los arboles caidos debido a las nevadas de este invierno. Os dejo enlace para el Googlemaps de la ruta echa , el analisis de la misma y alguna foto.
Enlace googlemaps : 
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1136839
 
 
Información sobre el archivo
Nombre del archivo Sant Daniel -Vilabrareix.gpx
Formato GPX
Puntos de track analizados 1054
 
 Información general
   Reparado del original  Optimizado para calcular IBP
 Distancia total * +Info  31,921 Km.  31,515 Km.
 Puntos significativos  1054  683
 Puntos por Km./cadencia en m.   +Info  33,02 ~ Cada 30,29 m.  21,67 ~ Cada: 46,14 m.
 Desn. de subida acumulado  641,21 m.  600,56 m.
 Desnivel positivo por km de subida +Info  63 m.  59 m.
 Desn. de bajada acumulado  647,43 m.  607,67 m.
 Desnivel negativo por Km de bajada  46 m.  44 m.
 Altura máxima  299,59 m.  299,59 m.
 Altura mínima  65,99 m.  65,99 m.
 Ratio de subida +Info  6,3 %  5,92 %
 Ratio de bajada  4,63 %  4,4 %
 Tiempo total  2:52:20  2:51:46
 Tiempo parado  0:23:08  0:18:07
 Velocidad media en movimiento +Info  12,84 Km/h  12,31 Km/h
 Velocidad media total  11,11 Km/h  11,01 Km/h
 Velocidad máxima sostenida +Info  39,18 Km/h  39,18 Km/h
 
 Desglose de giros, rectas y cambios de nivel
   Reparado del original  Optimizado para calcular IBP
 Grados de giro acumulados  24058  16458
 Grados de giro por punto +Info  22,83  24,1
 Grados de giro por Km. +Info  753,67  522,23
 Cambios dirección por Km. +Info  14,38  9,36
 Cambios dirección por Km. (> 5º) +Info  11,43  7,77
 Tramos rectos acumulados  4,53 Km.  4,25 Km.
 Tramos rectos por Km.  141,86 m.  134,88 m.
 Velocidad Media en tramos rectos  14,25 Km/h  16,38 Km/h
 Cambios de nivel  247  185
 Cambios de nivel por Km.  7,74  5,87
 Cambios de nivel por Km (>1 º) +Info  3,48  3,43
= Valor poco común para este tipo de track = Valor desproporcionado para este tipo de track   D = Posiblemente dibujado
 
 Subidas
   Reparado del original  Optimizado para calcular IBP
   Distancia
 en Km
 Km del total
 en %
 Velocidad
 en Km/h
 Tiempo
 hh:mm:ss
 Distancia
 en Km
 Km del total
 en %
 Velocidad
 en Km/h
 Tiempo
 hh:mm:ss
 Entre el 1 y el 5%  5,795  18,15  13,85  0:25:06  6,064  19,24  12,26  0:29:41
 Entre el 5 y el 10%  2,529  7,92  9,1  0:16:40  2,39  7,58  8,54  0:16:47
 Entre el 10 y el 15%  0,946  2,96  6,97  0:08:09  0,942  2,99  7,1  0:07:58
 Entre el 15 y el 30%  0,9  2,82  4,8  0:11:15  0,717  2,27  5,3  0:08:07
 Errores Reparados  0,115  0,36      0,001  0    
 Total*  10,171  31,86  8,68  1:01:09  10,142  32,18  8,3  1:02:32
 
 Bajadas
   Reparado del original  Optimizado para calcular IBP
   Distancia
 en Km
 Km del total
 en %
 Velocidad
 en Km/h
 Tiempo
 hh:mm:ss
 Distancia
 en Km
 Km del total
 en %
 Velocidad
 en Km/h
 Tiempo
 hh:mm:ss
 Entre el 1 y el 5%  10,103  31,65  17,25  0:35:07  10,317  32,74  15,02  0:41:12
 Entre el 5 y el 10%  2,469  7,74  12,77  0:11:35  2,307  7,32  10,84  0:12:46
 Entre el 10 y el 15%  0,974  3,05  10,72  0:05:27  0,862  2,74  10,24  0:05:02
 Entre el 15 y el 30%  0,434  1,36  5,19  0:05:00  0,332  1,05  5,15  0:03:52
 Errores Reparados  0,082  0,26      0,01  0,03    
 Total*  13,989  43,82  11,48  0:57:12  13,818  43,85  10,31  1:02:52
* El total no ha de coincidir necesariamente con la suma de los parciales tras la corrección de errores
 
 Llano
   Reparado del original  Optimizado para calcular IBP
   Distancia
 en Km
 Km del total
 en %
 Velocidad
 en Km/h
 Tiempo
 hh:mm:ss
 Distancia
 en Km
 Km del total
 en %
 Velocidad
 en Km/h
 Tiempo
 hh:mm:ss
 Desniveles del 1%  7,757  24,3  15,25  0:30:30  7,554  23,97  16,07  0:28:11
 
 Fiabilidad y autenticidad
 Registros coincidentes con tracks de BTT o carretera  73 % BTT / 27 % Carretera = A
 Probabilidad de que el track sea real o dibujado  94 % Real / 6 % Dibujado
 Fiabilidad de los datos del Track  81 %
 Fiabilidad del índice IBP  81 % = B
IBP
55 BA*

Versión para imprimir

*(Primera letra) Fiabilidad del IBP: A = muy buena, B = buena, C = aceptable, D = regular, E = mala, M = track dibujado
*(Segunda letra) Condiciones del trayecto: A = Mountain Bike +, B = Mountain Bike -, C = mixto, D = carretera -, E = carretera +