Benvinguts al blog " SRC Racing 73", no som res mes que un grup d'amics que la nostra passió es l'esport gaudit a la natura, i un d'ells es es la BTT. Un gran dia de Juliol del 2009 vam decidir crear aquest blog i des de llavors sembla que la cosa va agafant força i la colla cada dia es va fent mes gran i això tot just acaba de començar...



La nostra passió la BTT, el nostre deure pedalar, la nostra Sortida Catalunya la nostra Meta l'horitzó i el nostre objectiu Planeta Terra... Senzillament SRC Racing 73







dimecres, 8 de setembre del 2010

FW: 8/9 SUBIDA A SANT GRAU... mmmmmmm. 1

Hola pekes... Hoy tocaba aumentar un poco mas las ruta, ja que si todo va bien, este domingo nos vamos unos cuantos el domingo a la I marxa Trenkacames d'Angles.
Por tanto habiamos pensado a hacer Sant Grau por la parte de la Sorrera y salir por Sant Gregori (35km aprox.). Esta vez el Pelo Pinxo y el Oscar se han echo... kakita gorda... jajaja.
La ruta a sido bastante dura, todo y que con la compañia de un perrito se a subido mas en grupeta. Y aunque el perrito no ha dado ni un relevo, hemos sido buenos compañeros y hemos compartido las barritas energeticas.
Ah, como habeis podido comprovar en las ultimas noticias, en Juanra le encanta xupar camara.... jajaja... Venga, aqui pilla todo el mundo.
A tope nen!!!!!
 
  

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada